ארוחת צהרים וחיוך לכל מי שצריך

בכל ערוצי התקשורת עוסקים היום ביוקר המחיה, המחירים שהולכים ומטפסים. כולנו נדרשים לבצע בחירות ולקבוע סדר עדיפויות להוצאות, כולל בקניות בסופר, אך אם במשפחה במצב כלכלי טוב הבחירה תהיה בין פרודוקטים הנחשבים למותרות, אצל משפחות בשכבות החלשות הבחירה יכולה גם להיות בין מוצרי מזון אשר כולם נחשבים חיוניים תוך ויתור על מוצרים שצריכים להיות בסיס בתזונה שלנו. ישנן גם משפחות שאצלן הבחירה תהיה בין ארוחה אחת לאחרת והן ידלגו על ארוחות. הדבר כמובן גורם לנזקים בריאותיים ונזקים רבים נוספים. מטרתנו היא לאפשר לאלה שידם אינה משגת ואינם יכולים להרשות לעצמם ארוחות מלאות ומזינות, לזכות לפחות לארוחה אחת כזאת, באמצעות בית התמחוי שלנו הפתוח מדי יום בשעות הצהריים.
לאכול בבית תמחוי, להרגיש במסעדה של ממש
המושג בית תמחוי מעורר אצל רבים תחושה של דלות ומסכנות. אצלנו הדברים לחלוטין אינם כך. ההבדל היחיד בין בית התמחוי שלנו לבין מסעדה ברמה טובה מאוד, הוא עניין התשלום. אצלנו כל אדם יתקבל קודם כל בחיוך, עוד לפני שתוגש לו ארוחת הצהריים. לרבים הדבר כבר נותן תחושה נעימה וטובה. עם זאת, ברור שהחיוך וקבלת הפנים הנעימה הם רק ההתחלה. אצלנו ניתן לקבל מנה בשרית עם תוספות וסלטים העשויים כולם מחומרי גלם טריים וטובים. בית התמחוי פועל בין השעות 12 ל 14 ומאכיל כ 100 אנשים מדי יום. תלמידי הישיבה שלנו הם אלה שעוסקים בכל העבודות במקום: הכנה, הגשה וגם פינוי וניקיון.
להמשיך במלאכה בעזרת כל תרומה
כמו שלימדו אותנו בתור ילדים, וכפי שאנו יודעים היטב בתור מבוגרים המכלכלים משפחה: כסף לא צומח על עצים. אנו בעמותה מודעים לכך היטב ועושים כל מה שנוכל על מנת מצד אחד להתנהל בצורה שקולה, אך מצד שני לתת למגיעים אלינו ארוחה עשירה, מזינה ומשביעה. כדי שנוכל להמשיך ולעשות זאת נשמח לכל תרומה מכם, גדולה כקטנה. בזכות התרומות שלכם, אלה שחסדים נוגעים בהם ושהנתינה עושה להם טוב (למעשה כולנו כאלה), אנו נמשיך ונתחזק את המפעל שלנו שנותן לרעבים ארוחה מזינה ונמשיך לפתח ערוצים נוספים של נתינה ותרומה לקהילה כפי שאנו עושים גם היום.

דילוג לתוכן