בית תמחוי על גלגלים – להגיע למי שלא יכול לבוא

בית תמחוי הוא פתרון מצוין לאלה שלא יכולים להרשות לעצמם ארוחה מסודרת ומזינה ואכן בית התמחוי שלנו מזין מדי יום מעל מאה אנשים. לצערנו רבים מהנזקקים למזון, אלה שהם במצב כלכלי לא טוב, הם גם קשישים שרבים מהם לא ניידים או במצב בריאותי ירוד. אלה אינם יכולים להגיע לבית התמחוי או מוותרים על ארוחה מזינה לאותו היום. אנו חשבנו גם על אלה שמתקשים או לא יכולים להגיע אלינו ומציעים שירות של הבאת ארוחות לכל מי שזקוק. ממש כמו בבית התמחוי, גם הארוחות המגיעות הביתה הן מזינות ועשירות ואף ארוזות בחמגשיות כך שישנה שמירה על אסתטיקה, נוחות והיגיינה החשובים כ"כ במיוחד לאלה שבריאותם אינה במיטבה.
מנות לכל יום וכמובן לשבת
אמנם הרכב שלנו יוצא לחלוקה שלוש פעמים בשבוע בימים ראשון, שלישי וחמישי, אך אנו דואגים שלמקבלי הארוחות תהיה ארוחה לכל יום. הכמות שמקבלים האנשים או המשפחות מאתנו היא כמות כפולה וביום חמישי ישנה כמות גדולה עוד יותר כך שישנה ארוחה גם לשבת. העוסקים במלאכת הכנת הארוחות וחלוקתן הם האברכים הלומדים בישיבה שלנו. גם כאן המלאכה נעשית בשמחה ועם הרבה חיוך כך שהמשפחות, ובמיוחד הקשישים העריריים שמקבלים את הארוחות מחכים למחלקי הארוחות שעם המנות מקפידים לתת גם ערך מוסף של חיוך, מילה טובה, להחליף כמה מילים ולהקשיב. כך אנחנו יודעים שאותו אדם נטען באנרגיה לאותו יום, הן חומרית והן רגשית.
לשדרג ולשפר בעזרתכם התורמים
אנחנו עומדים כאן לרשות השכבות החלשות, לרשות אלה שאמנם שייכים פיזית לקהילה אך נוטים להתחבא ולהיעלם ולא תמיד יודעים לבקש. אנחנו נותנים להם וגם מבקשים בשמם. מניסיון אנו יודעים שמי שיש לו אוהב לתת, לתרום ולדעת שהתרומה מגיעה למקומות הנכונים ולידיים שבאמת זקוקות לכך. לכן, אם אתם רוצים להרגיש תחושת סיפוק ולדעת שתרומה שלכם (בכל סדר גודל, גדולה כקטנה) מתקבלת בהערכה רבה ומנותבת למקום הנכון נשמח שתיצרו איתנו קשר ותתרמו כפי יכולתכם. בנוסף, אי אפשר לדעת מה ילד יום. הגלגל יכול גם להתהפך. אנו כאן בשבילכם הן כתורמים והן, כמובן, אם אתם זקוקים לעזרתנו.

דילוג לתוכן