סעודת עניים- חדרי חסדים

לכולנו ישנם רגעים ואבני דרך בחיים שאנו רוצים לציין וליצור זיכרון נהדר שיישאר איתנו לתמיד. עם זאת, לא כולם יכולים להרשות זאת לעצמם. אפילו ברית או בר או בת מצווה מהווים היום הוצאה לא קטנה למשפחה, שלא לדבר על חתונה. אנו בעמותה התגייסנו לכך והעלינו רעיון שיוכל לסייע לאלה שרוצים לחגוג ולציין אירוע חשוב בחייהם אך ידם אינה משגת מלעשות זאת. בקומה השלישית של העמותה שלנו הקמנו אולם אירועים מקסים, מואר ומרווח המיועד בדיוק לאנשים ומשפחות אלה, אשר עבורם פתיחת אפשרות כזאת, יכולה לעשות הבדל גדול בין תסכול ועצב לבין שמחה והנאה בלתי נשכחות. אנו יודעים גם מניסיון עד כמה הגלגל יכול להתהפך, עד כמה אדם או משפחה שהיו למעלה יכולים להיות למטה מבחינה כלכלית מסיבה כזאת או אחרת. אנו גם יודעים שטבעו של האדם הוא לתת. לכן אולם זה מוצע לא רק לאלה שמצבם הכלכלי אינו טוב והם זקוקים לעזרה אלא גם לאלה שמצבם הכלכלי טוב והם רוצים לתת.
לחגוג בשמחה את האירוע שלכם ולשמח אחרים תוך כדי
זהו הצד השני של המטבע. כאמור, אנו חושבים על כולם, על מי שזקוק כעת לעזרה חומרית וגם על מי שירגיש סיפוק גדול לתת. לאלה שמצבם הכלכלי טוב אנו מציעים לערוך את האירוע שלהם אצלנו בהנאה רבה ותוך כדי כך לתרום סכום שביכולתו לתת, סכום כסף שבאמצעותו אנו נדאג לארוחות עבור מעוטי יכולת בבית התמחוי שלנו. אנו מאמינים באמונה שלמה שנתינה היא קבלה, ואם יש לכם כרגע את היכולת הלתת ולדאוג לאחרים- שלחו לחמכם על פני המים, ליתר דיוק – לא על פני המים אלא הישר אל מטבח העמותה כי כספכם יתורגם מיידית לארוחות שמגיעות לנזקקים.
לסיכום, אנו בעמותה רואים את התמונה הרחבה וחושבים איך נוכל למקסם את התרומה והעזרה שאנחנו מספקים. לאלה שכרגע יכולתם החומרית נמוכה אנו מציעים אולם מקסים לחגוג בו את האירוע בסכום סמלי ביותר. לאלה שמצבם טוב אנו מציעים את האולם יחד עם תרומת ארוחות המגיעות לזקוקים לכך. כך, בנתינה שלנו יחד עם החוגגים שיכולים גם לתת ולתרום אנו נזכה לחברה חזקה, מאוחדת ונעימה יותר.

דילוג לתוכן